اطلاعیه هفتمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشکی لیزری ایران

به نام خالق نور

انجمن علمی پزشکی لیزری ایران با هدف ارائه تازه های لیزر پزشکی و آشنایی با  ایمنی و عوارض لیزر طبق روال هرساله اقدام به برگزاری  همایشی سه روزه نموده است .
در این همایش آخرین اطلاعات علمی مرتبط با لیزر در زیر شاخه های  علوم پایه، جراحی . داخلی ، پوست وزیبایی ؛دندانپزشکی،فیزیوتراپی ؛ پرستاریبا حضور اساتید به نام داخلی و خارجی در زمینه لیزرهای پرتوان و کم توان و فتودینامیک تراپی در معرض بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت .

گروه های  هدف این کنفرانس و کارگاه های لیزر شامل موارد زیر می باشد:
پزشکان  عمومی، متخصصین زیر شاخه های داخلی، اطفال، پوست،قلب،  متخصصین جراحی های تخصصی مختلف و پلاستیک، بیهوشی و درد ،  طب فیزیکی،دندانپزشکان ، فیزیو تراپها و پرستاران و دامپزشکان .

این کنگره دارای امتیاز باز آموزی برای:
متخصصین زیر شاخه های داخلی، اطفال، پوست، جراحی های تخصصی(عمومی، زنان، گوش و حلق وبینی، ارولوژی، ارتوپدی، اعصاب، توراکس، قلب، عروق و پلاستیک،) بیهوشی ،  طب فیزیکی،دندانپزشکان  و  فیزیوتراپها، پرستارانمیباشد.
دبیران علمی : آقای دکتر رزاقی وآقای دکتر مومن زاده
دبیران اجرائی: خانم دکتر خرسند و آقای دکتر بایرامی

شایان ذکر است در این کنگره از دو استاد برتر این رشته در سطح جهانی پروفسور مقیسی و پروفسور کاروتقدیر ویژه بعمل امده و عضویت مادام العمر انجمن به این دو معلم علم و اخلاق اهدا خواهد گردید.

در برگزاری این همایش مراکز و مراجع علمی معتبر فعال در این عرصه  همکاری صمیمانه دارند:دانشگاههای علوم پزشکی  نهران؛شهید بهشتی و ارتش جمهوری اسلامی ایران – انجمنهای پزشکان داخلی ،پزشکان قانونی ؛درد ؛ پزشکان عمومی ؛فیزیک پزشکی ؛طب سوزنی ؛دندانپزشکی ایران؛دندانپزشکان عمومی؛جراحان دهان و فک و صورت ؛فیزیوتراپی ؛ پرستاری ؛جراحی دامپزشکی و مراکز تحقیقاتی کاربرد لیزر در علوم پزشکی؛ لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی تهران؛پژوهشکده رویان و مرکز تحقیقات لیزر در دندانپزشکی تهران

انجمن علمی پزشکی لیزری ایران از تمام علاقه مندان دعوت به عمل می آورد تا با شرکت در این کنگره  ما را در ارائه مطالب همراهی نمایند و از عزیزانی که در این زمینه به تحقیق و مطالعه می پردازند  و تمایل به ارائه مقاله در این همایش دارند خواهشمندیم  مقاله های خود  را تا تاریخ 30آذرماه 91 به  Email زیر ارسال نموده و یا با تلفنهای دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.

ایمیل: maghale.iranlaser@gmail.com

دبیرخانه کنگره : بلوارکشاورز خ قدس دانشکده دندانپزشکی مرکزتحقیقات لیزر

تلفن تماس : 09102305650

با کمال احترام

دکتر رضا فکرازاد

رئیس انجمن علمی پزشکی لیزری ایران